GRATIS verzending vanaf 50 euro

Bestellen

Bij Sikkens Center Online is het bestellen van producten heel eenvoudig. Ons bestelproces bestaat uit 4 stappen.

Stap 1: Plaats producten in winkelwagen

Ga naar je gewenste artikel(en):
- Selecteer de verpakkingsgrootte
- Selecteer de kleur, maat of aantal
- Klik op winkelwagen om het product toe te voegen
- Winkel verder om meer producten naar wens toe te voegen

Stap 2: Controleer en plaats  bestelling

Klik op de knop Winkelwagen rechtsboven aan de pagina om je bestelling te zien en te controleren.

Stap 3: Login of maak een account

Als je ervoor hebt gekozen de bestelling af te ronden, dan kom je op de pagina waar je in kan loggen in je account, een nieuw account aan kan maken of kan bestellen zonder een account aan te maken. Kies één van de drie opties. Met een account beheer je al je bestellingen en facturen op één plek. Controleer je gegevens goed en pas deze eventueel aan. Zorg ervoor dat alle gegevens met een * ingevuld staan, deze zijn noodzakelijk om je bestelling te kunnen versturen.

Stap 4: Betalen

Als laatste kies je een betaalmethode. Controleer goed of je bestelling juist is:
- Aantal producten
- Verpakkingsgrootte
- Gekozen kleur(en) of maat
- Bezorgadres

Klik op de afbeelding van de betaalmethode die het beste bij je past. Je gaat met het plaatsen van de bestelling akkoord met de algemene voorwaarden. Klik op ‘Plaats bestelling’ om de bestelling af te ronden. Je wordt nu doorgestuurd naar de betaalomgeving van de gekozen betaalmethoden. Volg de betaalinstructies op het scherm. Wanneer de betaling verwerkt is, ontvang je een bevestiging per mail. Controleer ook je ‘ongewenste e-mail’-inbox.

Je bestelling is ook terug te vinden in je account onder ‘mijn bestellingen’. Hulp nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Veelgestelde vragen:

 

Nee dit is niet mogelijk.
Is je bestelling al verwerkt, dan is het terughalen of wijzigen van een bestelling niet meer mogelijk.
Je bestelling is gelukt zodra je een bevestigingsmail van je bestelling hebt ontvangen. Heb je de bestelbevestiging niet binnen 1 werkdag ontvangen, controleer dan je ‘ongewenste e-mail’-inbox. Vind je hier ook geen bevestigingsmail log dan in op je account. Ga naar ‘mijn bestellingen’, als hier geen bevestiging van je bestelling staat dan is er helaas iets fout gegaan. We vragen je om opnieuw een bestelling te plaatsen.
Heb je nog andere vragen over je bestelling, dan helpt onze klantenservice je graag! Om je snel te kunnen helpen, vragen we je om je ordernummer bij de hand te houden als je contact met ons opneemt. Je vindt dat nummer in je account en in je bevestigingsmail.
Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij adviseren je graag een vergelijkbaar product.