GRATIS verzending vanaf 50 euro

Verzenden en Bezorgen

Verzenden en bezorgen

De levering van je bestelling gaat via PostNL en wordt normaliter als je op werkdagen voor 20.00 uur bestelt de volgende dag bij je bezorgd. Bestel je op zaterdag of zondag voor 20.00 uur, dan worden je producten op maandag geleverd op het aangegeven bezorgadres. Voor orders met een orderwaarde beneden €50,- berekenen we €8,50 verzendkosten. Je kunt kiezen om je bestelling te laten bezorgen op het door jou gewenste adres. Het is niet mogelijk om een bestelling op een Postbusadres te laten afleveren.

Let op: wanneer je meerdere producten bestelt, kan het zijn dat er meerdere pakketten geleverd worden.

Als de bezorgpoging niet gelukt is, zal PostNL het pakket op een PostNL-locatie voor je bewaren. Hierover ontvang je een mail met daarin de aanwijzingen hoe je het snelst het pakje alsnog kunt ontvangen. De PostNL-locatie zal het pakket 7 dagen bewaren en uiteindelijk terugsturen naar de verzender.

Ben je benieuwd naar de status van je bestelling, vul dan de track & trace code in die je hebt ontvangen op de PostNL website of neem contact met ons op via het contactformulier op de website. Wij kijken dit graag voor je na.

Hulp nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 


Veelgestelde vragen:

We houden je graag op de hoogte van de status van je bestelling. Dit doen we via e-mail met onderwerp ‘je bestelling is onderweg’ met daarin een Track & Trace code.
Met je Track & Trace code kun je via de link in de mail met de verzendbevestiging je zending volgen en precies zien wanneer je bestelling wordt bezorgd.
Je kunt je afleveradres aanpassen in je account. Heb je al een verzendbevestiging met Track & Trace ontvangen, dan kunnen we helaas je afleveradres niet meer aanpassen.
Heb je heel veel producten nodig? Dat kan. Neem contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.
Zit je op een bestelling van ons te wachten en komt de bezorger niet? Dat is heel vervelend en we helpen je graag verder. Om een oplossing makkelijker te maken, vragen we je om eerst de volgende stappen te doorlopen:
- Klik op je Track & Trace link waarmee je het pakket kunt volgen. Het kan zijn dat je bezorgmoment is opgeschoven.
- Controleer het bezorgadres; het kan zijn dat er misschien een typefout staat in het bezorgadres.
- Controleer je brievenbus; misschien dat je het kaartje gemist hebt met daarop het adres waar je bestelling is afgeleverd. Heb je al deze stappen doorlopen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Je hebt je bestelling ontvangen alleen er ontbreekt een product dat je hebt besteld. Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.
Heb je een beschadigd product ontvangen, dan is dat heel vervelend. Neem contact op met onze klantenservice, dan helpen we je graag verder. Onze afdeling klantenservice zal vragen naar je ordernummer en foto’s van het beschadigde product.
Onze klantenservice helpt je graag! Houdt je ordernummer bij de hand als je contact met ons opneemt. Je vindt dat nummer in je account en in je bestelbevestiging.